جستجو کردن

خرید و قیمت روز کشمش ارگانیک آفتابی

کشمش ارگانیک آفتابی از مهمترین خشکبار ایرانی است که علاوه بر طعم دلپذیر دارای فواید درمانی و اثرات مثبت بر سلامتی است.

کشمش ارگانیک آفتابی

کشمش ارگانیک آفتابی

کشمش ارگانیک آفتابی در واقع انگور تازه و ممتاز است که به روش سنتی آفتاب خشک، بدون دخالت هرگونه مواد شیمیایی و ماشین آلات صنعتی تولید و فرآوری می گردد و محصولی کاملا طبیعی است.

کشمش آفتابی به خاطر فرایند خشک کردن طبیعی، طعم و عطری متمایز و خوشمزه ای داشته و دارای مقدار بیشتری فیبر و مواد مغذی نسبت به انگور است که می تواند به حفظ سلامت قلب و عروق، کاهش خطر بیماری های مزمن و بهبود عملکرد گوارش کمک کند.

با توجه به اینکه کشمش آفتابی ارگانیک بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید می شود، در طول فرآیند کشت، برداشت و خشک کردن انگور کمترین آسیب به زمین و محیط زیست وارد می شود.

مشخصات کشمش ارگانیک آفتابی

مشخصات کشمش ارگانیک آفتابی

راجع به مشخصات کشمش ارگانیک آفتابی از حیث ظاهری باید گفت که این محصول دارای رنگ قهوه ای کمرنگ یا پررنگ است و شکلی کروی دارد.

همچنین اندازه کشمش‌های ارگانیک معمولاً بین 8 تا 14 میلیمتر است و بافت آن لطیف و نرم است و رایحه ملایم و معطر انگور تازه را دارد.

نوع ترکیبات و درصد آنها در کشمش ارگانیک آفتابی بستگی به منطقه تولید و روش کشت آن دارد.

اما معمولاً شامل ترکیباتی مانند قند، فیبر، ویتامین‌ها (مانند ویتامین C و ویتامین‌های گروه B) و مواد معدنی (مانند پتاسیم، کلسیم و آهن) است.

این محصول به دلیل آنتی اکسیدان‌ها، به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند و خطر ابتلا به برخی بیماریهای قلبی را کاهش می‌دهد.

مواد مغذی موجود در کشمش آفتابی می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و مقاومت بدن را در برابر عفونت‌ها و بیماری‌ها افزایش دهد.

خرید کشمش ارگانیک آفتابی

خرید کشمش ارگانیک آفتابی

برای خرید کشمش آفتابی ارگانیک، توجه به فاکتورهای زیر ضروری به نظر می رسد:

  • تولید ارگانیک: مطمئن شوید که کشمش مورد نظر شما به صورت ارگانیک تولید شده است و در فرآیند تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشده باشد.
  • منبع تولید: تحقیق کنید که کشمش در کجا تولید شده است و اطمینان حاصل کنید که منبع تولید آن معتبر و با کیفیت است، محصولات تولید شده در مناطق خاصی از ایران به دلیل شرایط آب و هوایی و خاک معروف هستند.
  • نظافت و کیفیت: مطمئن شوید که کشمشی که قصد خرید آن را دارید، تمیز و بدون هرگونه آلودگی است، همچنین، به کیفیت آن توجه کنید، کشمش باید نرم و لطیف باشد و دارای رنگ و طعم خوبی بوده و خشک نباشد.
  • بسته بندی: دقت کنید که کشمش در بسته بندی مناسب و همچنین در ظروفی که از نظر بهداشتی استاندارد هستند قرار دارد، بسته بندی مناسب می تواند در حفظ کیفیت و طعم کشمش برای مدت طولانی تر موثر باشد.

قیمت کشمش ارگانیک آفتابی + خرید و فروش

قیمت کشمش ارگانیک آفتابی + خرید و فروش

قیمت کشمش ارگانیک آفتابی مانند سایر ارقام خشکبار متغیر است و در فصولی که انگور تازه برداشت می شود و کشمش به وفور تولید می گردد، قیمت آن هم در بازار کاهش پیدا می کند.

مولفه هایی مانند حجم تقاضای کشمش ایرانی در بازارهای جهانی، کیفیت تولید و فرآوری محصول و سطح کیفی بسته بندی آن هم از فاکتورهایی است که می تواند در نوسانات قیمت کشمش موثر باشد.

با وجود این فاکتورها و سایر عوامل دخیل در قیمت گذاری کشمش آفتابی، هر “1 کیلوگرم” از این خشکبار در حال حاضر در رنج قیمتی 85 تا 140 هزار تومان معامله شده است.

مشاوران فروش ما به صورت آنلاین و تلفنی آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید انواع کشمش ارگانیک هستند، با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *